Veelgestelde vragen ABU Challenges

Hoe is de Privacy Challenge opgezet?

De standaard opzet is als volgt: elke gebruiker krijgt vier keer per week een vraag aangeboden. Alleen op woensdag (en in het weekend) worden er geen pushnotificaties verstuurd. De challenge bestaat uit 40 leerprikkels. Het gehele traject duurt 10 weken.

Hoe is de Diversiteit Challenge opgezet?

De standaard opzet is als volgt: elke gebruiker krijgt drie keer per week een vraag aangeboden. De challenge bestaat uit 30 leerprikkels. Het gehele traject duurt 10 weken.

Wanneer krijgt de medewerker de eerste vraag?

Zodra de medewerker is aangemeld ontvangt hij of zij een uitnodigingsmail om de app te downloaden en te starten. Daarna wordt direct gestart met het pushen van de vragen vanuit het systeem.

Kunnen tussentijds ook nieuwe gebruikers gaan deelnemen?

Ja, op elk gewenst moment is dat mogelijk.

Ik heb een vraag over één van de challenge's. Waar kan ik terecht?

Als je bij geschiedenis/archief de betreffende vraag opzoekt, kun je via de knop “berichten” je vraag of opmerking plaatsen. Antwoord of reactie volgt zo spoedig mogelijk via een pushnotificatie in de “berichten-knop” op je dashboard.

Wat is de hyperlink voor mobile devices (telefoon of tablet) naar de playstores voor de Continuous Learning app?

Wat is de hyperlink voor laptop of computers naar de Continuous Learning app?

Kan ik de app ook downloaden vanuit de playstores?

Ja, voer “continuouslearning” in het zoekveld in en klik op dit symbool met daaronder de tekst: Add-App BV

Wat is in de playstores het logo met daaronder de tekst: label305.

Dat is de eerste versie van de Continuous Learning app die nog steeds beschikbaar is omdat een groot aantal bedrijven daar nog steeds gebruik van maakt. Deze is NIET geschikt voor de ABU Challenges.

Ik ontvang een foutmelding (404)

Neem contact op met KennisCollect via info@kenniscollect.nl of 0316 – 74 56 37

De app herkent mijn inloggegevens niet. En nu?

Neem contact op met KennisCollect via info@kenniscollect.nl of 0316 – 74 56 37

Ik wil graag mijn wachtwoord veranderen. Kan dat?

Jazeker. Via de knop instellingen op je dashboard kun je het wachtwoord veranderen. Als dat niet lukt neem contact op met KennisCollect via info@kenniscollect.nl of 0316 – 74 56 37

Ik ontvang geen signaal/melding dat er een nieuwe vraag voor me klaar staat in de app.

Neem contact op met KennisCollect via info@kenniscollect.nl of 0316 – 74 56 37

Deze klanten gingen je voor:

  • samenzorgen
  • hww-zorg
  • achterkamp
  • bijscholing-gezondheidszorg
  • boeg-opleidingen
  • mob
  • klm-health-services
  • ggd-groningen
  • ggd-gelderland-zuid
  • ggd-hollands-midden
  • ggd-zuid-holland
  • ggd-west-brabant